Stichting Wijkpastoraat Rotterdam West

trouw aan bewoners

vrijwilligers zijn altijd hartelijk welkom !!

Kom een keer kijken of meld je bij één van onze werkers.

of meld je via de website :

info@stichtingwijkpastoraatrotterdamwest.nl

Vrijwilligers gezocht voor het project sociaal isolement :

(zie ook onder projecten)

Een project als dit kan niet zonder de inzet van vrijwilligers. We zijn altijd op zoek naar mensen die mee willen doen met talenten die zij mee brengen. Denk aan bezoeken van ouderen, een kopje koffie drinken of bezoek aan de dokter. Maar ook kun je denken aan het helpen met de administratie of boodschappen doen.

Voor de eetgroep en de "pasgroep"  zoeken we mensen die willen koken of ideeën hebben voor gezamenlijke uitjes.

Als vrijwilliger krijg je een kennismakingsgesprek en loop je een tijdje mee. Er wordt een VOG aangevraagd en we verwachten dat je naast je werk met mensen af en toe ook meedenkt over de voortgang van de organisatie.

Als je meer wilt weten over bezoekwerk en wilt bekijken of jouw interesse past bij ons werk neem dan contact op met Jan van Diepen. Tel: 0644852227 of mail naar janvandiepen@outlook.com